Hör o häpna!!!!!!

Jo, det var ju den här underbara historien om Tele(s)nor som jag för nån vecka sedan kräkte av mig på... Ni hittar det HÄR....

Iallafall.... Fick efter många om o men tag på kundtjänst via luren...

Berätta som det var att jag nu på en vecka blivit av med minst 60 kronor pga att när jag pratat med mamsen som oxå har telenor, då har det brutits. Har då fått ringa upp igen vilket kostar 9.95 kronor i uppkoppling varje gång.....

O tjejen på telenor bara säger, jaha.... då sätter jag in 60 kronor igen på ditt telefonnummer!!!! What!!! Jag har ju gått o laddat som bara den på att rått få skälla ut personen som jag skulle få tala med osså e hon såhär go..... Suck... Nu blir det mannen här hemma som får ta all aggressivitet
som jag byggt upp hahahaha....

Man skulle kanske sagt att man fått ringa upp typ 600 ggr vilket hade resulterat i 6000 kronor (krydda!!!!)  mer att ringa för =) hahahaha......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0