F*ck bolag......

Jävla piss bolag.......
Har haft Telenor i många år i Sverige och när jag väl ringt till vänner som oxå haft Telenor så har samtalet brytits sådär 2-3 ggr så man har fått ringa upp igen...
Telenor har en tjänst som typ heter kompis där man betalar en uppkopplingsavgift på 59 öre o sen pratar gratis med folk som har samma abonemang.... De känns lite som om att dom bryter samtalet med vilje för dom vill såklart tjäna pengar o det gör dom på uppkopplingen.....

Jag har aldrig brytt mig så värst utan bara ringt upp vännen igen... Bara några ören hit o dit lixom men ändå störigt.....

O nu, 400 mil ifrån Sverige..... Uppkopplingsavgiften är 9.95 kr.....

Inte så farligt dyrt ändå men nu jävlar bröts samtalet 4 ggr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bara på att ringa upp igen gick på 40 jävla spänn.....
Det är inte pengarna i sig som stör mig utan deras jävla NÄT o blufferi.......
Tosig som fan e jag på dom o gissa vad som händer när jag försöker gå in på deras hemsida.......

Fel på sidhämtningen......
Iof jävla tur för dom för jag hade kräkts i mailet o lite till om jag fått tillgång till deras adress nu.....

10 djuuuuuuuuupa andetag va de va????


Kommentarer
Postat av: Erika

Ge dom vad dom tål Anna!!! Jag e behind you!! :)

2010-06-20 @ 23:18:03
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0