Yes, I´m alive.....

Jaaaaa mina vänner, ovänner.... bekanta och okända... Detta var mig en fruktansvärt dåligt uppdaterad blogg =)
Men den är min o jag gör vad jag vill faktiskt hahaha....
Dock så ska det försökas bli ändring på detta....

Det kommer inte att bli lika mycket per dag som innan pga jobb mm som jag har nu weiiiiiiiiiiii.....
Återkommer till det alldeles strax so calm down =)

Det var en liten dålig period med resa till Sweden pga begravning osså flyttade vi från huset uppe vid bergen ner till kusten så där var helt enkelt full rulle 24 timmar om dygnet kändes det som, så jag har helt enkelt prioriterat saker som varit viktiga....

Så nu ska vi få en bättring på detta =)



Hittade en liten bild på Zebbe ponken när han var 4a månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0