En bra dag känner jag...

Gomorron alla goa o glada....
Bakfulla o trötta? Not me =) Var ute igår o spela dart iaf men man kan ha roligt utan o dricka o det hade jag.... Btw.... kickade as o vann min singel, dubbel o trippel =) Osså vann vi oxå med 5-3 =)

Älsklingen åkte upp o spelade för A-laget o vann nääääääästan sin singel men bättre lycka nästa gång baby =)

Sjukt kul när allting bara flyter på...
Ska iväg o jobba nu på dagen o slutar 20.00, sen hem o fixa till mig lite.... Sen rullar vi iväg på halloween fest på Woody´s...

Kommer tyvärr inte klä ut mig el nåt för det blir bara o stanna en timme el så =(
Ska upp 6 imorgonbitti för att jobba igen men jag trivs med det och det ger en enorm trygghet så jag är lika glad ändå =)

I Sverige så har jag haft jobb konstant sedan jag var 16 år. Har inte fått dom serverade på silverfat men har jag velat ha ett jobb så har jag sett till att få det helt enkelt... Har nästan varit för enkelt men det har rullat på....

För första gången på 13 år så har jag kämpat, gråtit o svurit pga jag varit så frustrerad över att inte kunna få jobb... Har kännts som om man inte varit god nog...

Önskar nästan att man hade haft lite motgångar i arbetslivet när man var yngre så hade inte denna smällen behövts bli så stor...

Men nu efter många om o men så har man ett heltidsjobb som jag trivs stört mycket med... Förhoppningsvis med förlängning under sommaren =)

And I like it!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0