Dart it is.....

Ska faktiskt iväg o spela/kasta dart match nu...
Min första tanke var att lägga det på hyllan iaf nu i början men jobb o allt men baby fick mig att inse att bara för att man jobbar behöver man inte vara osocial... He has a point!!

Och med tanke på att vi dessutom flyttat ifrån alla våra underbara vänner och grannar uppe i bergen så får vi inte så mycket socialt i vårat liv nu när vi båda är igång och jobbar heltid...

Vi försöker på våra lediga dagar ( som vi dessutom inte har tillsammans =( ) träffa dom men man är helt slut och man måste få vila lite med....

Men dart blir det iaf ikväll för min del o skoj ska det bli... Kickade as förra fredagen så håller tummarna för att det går minst lika bra idag ( fast man ej tränat =/ hehehe... )

Ha en trevlig fredagskväll för det ska jag ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0