Why???

Vet inte om det är för att vi har mobilt bredband nu men inläggen jag lägger i utkast för att kunna publicera senare, antingen så går det inte att publicera dom så jag måste kopiera inlägget o skapa ett nytt inlägg el så försvinner dom helt!!!!! What.... why???
Nån annan som varit med om detta tro?

Sjukt störigt iaf =(

Jaja... som ni märker så har jag snöat in på den franska killen, Remi Gaillard.....
Hahahaha.... my kind of humor....... Så sjukt skön é han....

Vissa grejer han gör så kan jag nästan se mig själv göra det.... Inte nu iaf för jag har blivit så jefla feg de senaste åren men hade det varit för 10 år sedan då jävlar.......



Asså jag döööööööööör..... hahahaha..... så jävla sjuk asså....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0