Gåshud.....

Ohhhhhhhhhh asså jag får gåshud bara jag tänker på detta klippet..... <3

Den gamle Roddan gjorde en spelning i sin hemstad för ett par år sedan...
På dagen, innan konserten så spatserade han runt på gatorna och kollade in sina gamla kvarter...

I en gatukorsning så ser han en tjej som står o sjunger för att tjäna ihop lite pengar för dagen...

Då går han emot henne och faller pladask för hennes röst och utstrålning...

O vad gör han..... Jo, han bjuder in henne till att sjunga duett med honom på kvällen inför 10.000 tals åskådare!!!!

Shit pommes asså.... jag hade kissat på mig om inte när han sa det så på scenen =)

Så grym är detta klippet så det finns inte....

O Rod Stewart har aldrig varit "my cup of tea" så jag får tacka fina My för att ha introducerat mig för något så underbart.....

Kärlek....



Hahahahaa..... ser ni att han tittar bort när hon börjar sjunga!! Så fiiiiiiiiiiiint är det.....

<3

Kommentarer
Postat av: erika

Roddan is tha shit! älskade honom när ja va liten!

2010-11-07 @ 21:53:21
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0