Better!!!!!

Idag känns det dock bättre... Har varit o kollat på hus idag igen o nu har jag verkligen gått o blivit kär...

Ser inte mycket ut på framsidan och de första rummen var jag inte imponerad av men längre in i huset där blev jag stum.....

Vardagsrummet var helt jäkla underbart med stenväggar och panoramafönster....

Gick man sedan ut där bak så var det en gigantisk bakgård med bbq area i ena hörnet, en bar i andra...
En gigantisk bur med 4a pippifåglar i som kom med på köpet =)

O sist men inte minst en POOL i mitten av denna utgård =)

MÅSTE HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Återkommer när jag kollat över budgeten o pratat med mannen =)

Dock så krånglar min kamera så jag kan inte föra över några bilder som jag tog idag men ni får helt enkelt vänta o se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0