R.I.P Bertil


Jaha.... what to say.... när vi flyttade in här så visade de sig att vi hade ett husdjur på bakgården. En söt liten Gecko ödla som jag snabbt o lätt döpte till Bertil. Han började växa i familjen o varje gång jag öppna bakdörren så sprang Zebben ut för att titta till Bertil. Ibland hörde man honom pipa där bak ( vet inte om geckos allmänt snackar o har sig men Bertil gjorde=)

Osså en morgon när vi skulle byta vatten i Zebbes skål där ute så ligger lilla Bertil o flyter =(
Min kommentar till Jonas var;
-men han kanske bara ligger o solar o svalkar sig lixom....?
Jonas svara snabbt;
-ehhhhh.....nej.....d gör han inte....!

Så med detta lilla inlägg så säger jag, vila i frid lilla Bertil o vi tänker på dig....

Kommentarer
Postat av: Erika

nooooo stackars bertil! rip!

2010-05-15 @ 22:03:13
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Anna

mmmmmm... du fick ju trots allt inte äran att träffa honom men de va en fin grabb=)

2010-05-15 @ 23:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0