#%%}<&*/ papegoja!!!!

Inatt så körde vi hem en utav våra byvänner, Dick..... Vi körde ner för en liten, brant backe o vägen blev bara smalare o smalare.. O mitt i ingenstans sa han, -här bor jag! Jag o Jonas titta på varandra som stora frågetecken... Så sa han till oss att komma in o hälsa på hans vovvar...
Han öppnar grinden o ut kommer 2 urgulliga golden retrivers o bara studsar o pussas.... Vek som jag är så blev jag ju förälskad på en gång <3

Han tar oss in genom en dörr o ska visa vad han har gjort...
Han slår upp en dörr i en bergsvägg o tänder lyset o då har denna människa grävt.... Ja GRÄVT ut rum i en grotta så nu var han uppe i 120 km2 boyta!!!!!!!!!
Fattar ni att han under 2 års tid grävt för hand i denna grotta o gjort det rent ut sagt skitsnyggt...
Min nya idol=) o inne i köket hade han 2 st papegojor, Patric o Percy... Sååå söta o dom snacka, sjöng o dansade för fulla muggar när vi kom in... O ni som känner mig jag kan ju inte låta bli utan sticker in fingret till Percy (den ilsna av dom båda) o ja jäklar va han nyper till i mitt långfinger.... Jag slår vad att om han bara hade velat så hade han kunnat bryta fingret på mig....
Summan av kardemumman är att Anna har MEGA ONT i detta finger idag...

De roliga var att jag haft ont hela dagen i fingret men har inte riktigt figurerat ut varför förrän nu =/
Little bit sloooooow, I knooooooow!!!!!!!

Av denna rasen är Patric & ¤#%/# Percy =)

Kommentarer
Postat av: Da bro

Say hello to the caveman!

2010-05-22 @ 19:24:38
Postat av: Janna

Din lärare är en klok man=) Synd att de inte resonerar så här.

Hoppas dina språkstudier går bättre än mina haha!!!

Kramar

2010-05-22 @ 22:04:56
URL: http://kopella.blogg.se/
Postat av: Marina

Heeej Anna!!

Tack för titten hos mig!!

Hoppas livet leker för er och att ni hittat något att försörja er på. Här hemma är det bättre än någonsin!!! Snart sommar ju..... :-) Det går superbra för mannen!

Ha det gott så hörs vi säkert igen!!



Kram Marina

2010-05-23 @ 19:21:12
URL: http://mezzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0