Javisst ja....

Jo, de va ju detta lilla samtal jag fick... (nyfikna Erika =)
The caveman som vi kallar honom, Dick har en svensk väninna som jag har lärt känna väldigt bra.
O denna underbara kvinna, Siv har jobbat deltid inom vintesol här nere...
Vintersol= för er som inte vet så är det ett skandinaviskt rehabiliteringscenter nere i Los Christianos
Klicka på länken om ni vill läsa mer om de=)

Siv ringde mig igår o sa att jag är garanterad ett jobb där nere när dom startar upp i september igen............... HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA =)
Hur bra är inte det då=) Fast Colin, grannen tittade på mig när jag sa de o sa lite ironiskt...
-men då betyder det att ni stannar!?! med en grimas i ansiktet... Hahahahaha....
Tack för den du ;)

Så nu ska jag bara hitta nåt under 2 månaders tid som ger en hyfsad inkomst=)
Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Kim Novak

Grattis Anna! Vad kul för dig!!! =) Kramar

2010-05-29 @ 19:35:12
Postat av: Anna

Tack så mycket gumman =)

2010-05-30 @ 06:21:29
Postat av: Erika

wwwweeeiiiiii vad kul!!! kan nog bli ganska intressant osså! Ja jag måste veta allt! puss

2010-05-30 @ 10:57:29
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Pia

Grattiskramar till dig Anna. Självklart blir ni kvar på Teneriffa, de e ju paradiset.

2010-05-30 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0