I´m alive....

Jepps, de e jag.... Jag vet bara inte riktigt hur detta ska gå när jag väl får ett jobb!!! De e ju full rulle redan but I like =)
Dagen började med att mannen min stack iväg med Colin & Carlos för att ta "en kaffe" märk väl "en kaffe" Timmarna går o Dick "the caveman" =) plingar o frågar om vi vill komma på en fika.
Jag säger visst, men ska bara leta reda på min man först... lättare sagt än gjort... Han hade ingen telefon med sig, jag har smart nog inte tagit C&C nr så jag lämnar hemnycklarna till min söta granne Leeanna ifall Jonas skulle komma hem innan mig... Mycket stök men jag o Zebb rullar iväg själva en sväng...
Väl nere hos Dick så släpper han in sina vovvsingar i deras bur medans Zebb sniffar rundor o märker revir såklart... Vet inte riktigt om detta har varit triggern för vad som skulle ske....
Iaf vi satt o snacka ett tag o så sa Dick att vi kunde väl gå en sväng med vovvarna... Lät super, så Dick sprang i förväg med sina o jag o Zebben kom efteråt (märk väl att Zebb höll på att strypa sig sj för han ville ju ifatt de andra) När vi väl gått i 15 min så kommer vovvarna emot mig o Zebb o självklart blev det värsta slagsmålet mellan hanarna.... Och inte nog med det så slet sig Zebb ur halsbandet... Men efter lite tuggor på varandra så fick vi dom ifrån varandra... Men shit va sånt är nervöst asså... Man vet om att hundarna oftast löser sina konflikter själva men man kan inte låta bli att lägga sig i... Min bebis jueeeeeee...... Men alla vovvarna mår prima efter incidenten... Dom kommer bli bästa polare så småningom men det kommer nog ta ett tag =)
Här kommer ett foto på den underbara naturen vi promenerade i=)

Mitt på en bergsvägg på vägen så var där ett vattenfall o Dick sa till mig att gå upp o kolla....
Alltså mitt in i bersväggen så var där typ en pool som vattenfallet rann ner i.... snacka om att jag ska knalla dit o bada=)
Bara älskar naturen på denna ön... den upphör aldrig att överraska <3

Kommentarer
Postat av: Erika

oj jisses!! jag hade sketit i brallan!!

2010-05-24 @ 14:52:39
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0