I can go down very easy!!!!!!

Ja herregud asså......
Det här med att översätta från svenska till engelska är ju inte alltid de bästa nej=)
Jag var nere igår o spela min premiär match i dart i B-laget o det gick faktiskt skitbra...
Fick mycket beröm o jag är nu invald i laget, weiiiii.....
Stod o diskuterade med en spelare om min kastning....
Vi pratade om att jag skulle kasta höga nummer så att jag kunde fokusera på att gå ut på dubblarna...
Min briljanta kommentar var:
-it´s easy for me to go down.......!!!!!!!
WHAT.... vi garva så vi höll på att kissa på oss.... Jag tycker att mycket av engelskan låter rätt nasty när man orda grannt översätter svenska-engelska=)
De blev en liten deja-vu för mig som för några veckor sedan råkade ut för samma sak på den lokala restaurangen när Erika var här....
Servitören kommer fram o frågar om våra "compliments" smakade bra. (typ hemmagjorda fläskasvål)
O mitt dumma nöt svarar:
-Well, I like it hard!!!!!!!
öhhhhhhhhhh..... jag menade självklart att jag tyckte att dom kunde varit lite hårdare i konsistensen meeeeeeeeeeen ack vad fel de blev =/
Jaja... vi fick oss alla ett gott skratt....... =)

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahahahahaha jag dööööööööööööööööööör lite nu!! Du e helt underbar!!!

2010-05-23 @ 15:00:31
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0