Eurovision....

Sorry.... Gick upp typ jättesent idag.... suck... Måste vända på dygnet asså... Men jag fick pratat med min underbara bror till "frukost" så de fick mig på bra humör =) tack bro.....
O sen har Jonas varit duktig o gjort köttbullar till Eurovision ikväll=) My lovely.... <3
Sen appropå matchen igår så gick det crap rent ut sagt.... Vi förlorade, kom lite tårar men men.... Träning, träning, träning=) Jag klarar av att kasta mycket poäng men det här med att gå ut på dubblar funkar inte riktigt... Men som sagt, träning=)



Han e såååååå duktig mitt hjärta =)



swedish meetballs it is......

Kommentarer
Postat av: Kim Novak

Tummen upp för Jonas!!! =) smakar de precis som hemma??

2010-05-29 @ 19:36:44
Postat av: Anna

Absolut..... O ska jag vara ärlig så har vi aldrig gjort köttbullar innan så dessa var helt perfekta o alla blev uppätna så de e ju alltid ett stort plus=)

2010-05-30 @ 06:23:44
Postat av: carlos

Lovely swedish meat balls! Non left by the time we reached the 3am mark. Fantásticas!

2010-05-30 @ 22:29:38
Postat av: Anna

Lovely to hear Carlos=)

I surpose you grabbed the last one ;)

2010-05-30 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0