Back to Bella.....

Ja som sagt.... Fick träffat den lilla sötisen i förmiddags... Sååååååå jäkla underbar så det va inte sant... De tråkiga är att hon är på väg in i ett löp så för Zebbes skull så ska vi vänta med att ta hem henne.... Så om ca 3v kommer hon hem på prov till oss =)
De vi ska göra då är att boka tid för steralisering, vaccination mm så hon blir tipp topp....

Behövs lite träning med henne men hon är en smart hund så de kommer bli super plus att Zebben får en kompis att leka med...

Längtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.......


Kommentarer
Postat av: Pia

Bella är lite lik Chili, fast större. Hennes tunga är lika stor som Zebb´s, tror jag. Det här blir bra

2010-05-20 @ 23:20:30
Postat av: Anna

Hihi... ja lite staff är där nog i henne... Vet inte om hon har lite tax el nåt i sig oxå för hon har en hel del "spretiga" hårtussar på snoken =)

Tror oxå det kommer bli super...

2010-05-20 @ 23:51:42
Postat av: erika

oj hjälp! Kommentera jag din blogg på en dålig dag eller, jisses vad spydigt det svaret lät. mitt inlägg va inte så allvarligt menat alltså... Sorry isf om du tog de så, trodde du såg min ;). Men Lycka till med bellabus! kommer säkert gå bra! Ha de super :)

2010-05-21 @ 03:49:07
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaha ja de gjorde ja nog, som de kan bli ibland! puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

2010-05-21 @ 12:57:50
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Anna

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssss <3

2010-05-21 @ 15:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0