Hmmmmm....

Jisses vilket hilvite vi har här hemma.... dom 3 första timmarna fick vi hålla vovvarna isär för Zebbeboy är ju i sina tonår så ni kan ju tänka er hur mycket han flippar av hennes lukt... Hon är ju trots allt steriliserad nu men löplukten sitter ju fortf kvar...

O det allra bästa hade ju varit att bara släppa ihop dom osså hade dom fått sköta det sinsemellan men pga stygnen hon har går icke detta.....


Jag tvättade av henne försiktigt där bak för att försöka få bort "lukten" o vi satte på Zebben munkorgen så han inte skulle slicka ihjäl henne så nu går det hysat men man får fortfarande kolla dom o "rätta" till Zebbe när han är på stygnen... Stackars liten... Han vet verkligen inte hur man ska bete sig jämte tjejer asså...

Inatt så fick jag sova uppe med Zebben o Jonas fick nanna nere med Bella för vi visste inte riktigt hur vi skulle lösa sovbiten annars....

Men idag så har hon börjat säga ifrån o det är super duper bra....
Tror detta kommer bli super men just nu är det fan inte kul nånstans...
Har fått skälla på Zebbe som aldrig förr o det är så synd om honom för han fattar inte vad det är han gör fel...
Men så är det ju med alla hanhundar, så fort dom känner en löplukt så kopplar dom bort allt/alla.....


Ett med mattan=) Se så duktig hon e när vi äter.... Behövde "bara" säga till henne 6 ggr att ligga still och med tanke på att hon inte är tränad så tyckte jag de va jätteduktigt....


Naweee... mys i soffan <3


Men sluuuuuuuuuuuuuta nuuuuuuuuuuu..... hihihi....


En av de lugna stunderna... Inte många kan jag lova....


Mer eller mindre döda =)


Säger bara en sak... Är det lika jobbigt med ungar så ger jag upp =)

Kommentarer
Postat av: Erika

hmmm tror inte din son kommer springa efter din dotter o sniffa henne i röven... eller ja hoppas inte de iaf... :)

2010-06-09 @ 15:40:00
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Hejsan i stugan! :)

Allt bra?

Ha en bra Onsdag.. :)

2010-06-09 @ 15:51:11
URL: http://tobbees.com
Postat av: Linnéa

Allt bra idag? :)

2010-06-09 @ 15:56:24
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: alltidteresia

fin blogg ,

är allt bra med dig ?

kram

2010-06-09 @ 16:12:02
URL: http://alltidteresia.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej allesammans... Snacka om chock när jag såg så många kommentarer osså från people I don´t know=)

Glá jag blir... Allt fin fint här=)



O Erika... du e fan sick..... hahaha pussar

2010-06-09 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0