Vem vet......

...... har ju sagt att man inte kan vara kräsen när det gäller jobb utan att ta det man får till o börja med o sen söka annat under tiden....
Men hur lågt ska man sjunka egentligen???
That´s the big question........
O nej Emmely... jag ska inte börja sälja mig på gatan hahahaha.......

Hmmmmmm.... Anna fick sig en tankeställare......

?????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad e de då? Med bilden att dömma... hmmm... sitta i bur på ett zoo??? fniss! nej ja skoja!! Allt du tar fö dig, gör du så bra så de kommer att komma! Jag lovar! Hang in there! Puss

2010-06-06 @ 02:06:22
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Kai Do

Lyckliga gatan du finns inte mer...

Anna ska inte gå i dina kvarter...

borta är huset...

håller Anna borta från buset...



Saknar dig... ja er alla så klart... lite avis också



Hälsa mamma så gott från mig och Adrian

Vi väntar fortfarande på Smileys kattungar.

Hade honn haft 2 cm kortare ben så hade magen släpat i golvet!!



puss på er



fd "grannen"

2010-06-06 @ 09:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0