Blink, blink

Får börja med att be om ursäkt för att det blev dåligt med bloggande igår...
Flååååååååååt ;)
Vet i f*n var dagarna tar vägen... hinner inte med känner jag och åter igen, hur ska detta gå när man får jobb =)

Jaja, var iaf nere o spelade match och om ni inte hört det innan så VANN JAG MIN SINGEL =)=)=)=)
Sååååååå glad.....
Trevligt lag vi mötte o atmosfären var kanon så det va riktigt skojsigt... Men sen att vi förlorade ÄNDÅ med 3-5 va ju lite trist....
Baby gjorde däremot bättre ifrån sig... Hans lag vann med hela 6-2 =) duktiga dom....

Osså var det ny dag igen ja....
Hahaha.... Bella är som en liten valp. Hon blir så glad på mornarna när hon ser en så man får typ springa ut med henne så hon inte kissar på golvet hahaha.... Vår lilla pissenisse.... Nä, men annars är hon JÄTTE duktig... Hon har ju varit van sen innan att bara gå ut på bakgården o göra ifrån sig men det försöker vi ju vänja av henne sakta men säkert vilket resulterar att så fort det busats el sovits så är det ut som gäller=) Har faktiskt bara haft 2 olyckor här hemma o jag erkänner att det varit mitt fel båda ggr.. Asså inte jag som kissat på golvet =) utan att dom har busat o att sen inte gått ut direkt...

Jaha... lite frulle på detta då.......



gammalt foto men det bjuder jag på se ni =)

Kommentarer
Postat av: Kim Novak

Fina ni är! =)

2010-06-12 @ 20:22:53
Postat av: Pia

Ni ser ut att må gott, fin solbränna och en underbar grilltallrik

2010-06-12 @ 20:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0