Tripp á la Teide...

Igår så rullade vi upp mot Teide ( o för er som inte vet så är Teide den vulkan som skapat alla kanarieöar och därmed den största) Nu finns där faktiskt ingen snö där uppe men under vinter halvåret kan man faktiskt ha snöbollskrig. Så jag vet ju att Zebben kommer att älska det =) Frågan är ju hur Bella ställer sig till det hela. Hon har ju trots allt inte sett snö nån gång så det ska bli spännande...

Titta så söt mormor e i sin nya hatt =)



Baby var snäll o körde =)



O som vanligt är det jag som håller i kameran så det får bli ett egopics =)



O sist men inte minst har vi slutdestinationen..... Tadaaa.... Teide....




Kommentarer
Postat av: Sofi Llancas

Hej Anna!!!

Vad kul att du har en blogg så man kan följa dig på dina äventyr många kramar Sofi

2010-06-28 @ 15:33:26
Postat av: AnnaPanna

Heeeeeej tjejen!

Va kul att du kikade in =)

Ja, jag har alltid haft lite antiblogg känsla men när vi nu väl flyttade ner här så tänkte jag att det kunde vara kul att starta upp en så dom som vill kan följa mig/oss =)

Hoppas allt är bra med dig o familjen + det kommande nytillskottet =)

Önskar er all lycka... Kram kram

2010-06-29 @ 14:10:30
URL: http://antches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0