Tadaaaa......

Måste ge mig än en gång en klapp på axeln=) o lite på Jonas oxå hahaha

Vi var iväg igår o köpte 50 liter jord och en 15 st blommor... Allt från solrosor till kaktusar (aloe vera)
Planterade allt o sen gick jag loss på fönsterna... O nu snackar vi inte "sverige" fönster bara utan vi har dom här fina jalusierna i metall utanför fönstret som är i 2573st delar.....
Dom fick jag tvättat på hela nerdervåningen så idag är det där uppe som gäller....
Med tanke på dessa sandvindar vi har här nere emellanåt så kan ni ju bara tänka er att allt får ett lager på sig, både inne o ute...
Tacka f*n för att vi inte bor precis vid kusten för där e dubbelt så mycket sand i luften. Inget man kanske direkt tänker på när man är nere på semester men som boende gör man....

Måste ju vara fint här hemma när vi får fin besök =)



Kommentarer
Postat av: malin

Vad duktig du är gumman! ja man kan ju undra om det är nån vajsing med tanke på inlägget men det var för att jag blogga från mobilen tror jag :) ska testa sen igen så får vi se haha.. Puss på dig

2010-06-18 @ 14:02:00
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0