Radiotjänst #2

Ohhhh har glömt att berätta om radiotjänst för sören....
Pallar inte dra historien igen men om ni vill kan ni läsa om det HÄR....

Mamma ringde för några dagar sen o sa att det kommit ett brev från radiotjänst....
Osså sa hon att ärendet var nerlagt.....

Asså vad är det för jävla inkompetenta idioter som sitter på detta ställe... Ska man behöva hota, o be om ljudband tills dom viker sig o säger att dom släpper ärendet!!!!!!!

Tänk alla dessa människor som inte orkar ta tag i ärendet o bara betalar för dom är rädda för att komma till inkasso......
Borde fan ta o anmäla företaget men man kommer väl inte nånstans med det pga av att staten äger skiten.....

O det som jag verkligen retar mig på är att dom ljuger mig rakt upp i ansiktet om att dom ska ha "pratat med mig" när jag inte ens har haft numret dom angivit!!!!!!

Suck.....

Sådär ja.... nu har jag "kräkts" färdigt =)


En bild säger mer än 1000 ord!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad behövde snäckan ha hjälp med? E inne ikväll så vi hörs då??? puss

2010-06-15 @ 16:12:15
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0