Projekt besvikelse....

Jag gav mig på att klippa "raka" baby´s hår igår.... Han har alltid haft det lite längre upptill o då menar jag typ 2mm men man har alltid sett skillnad men denna gången sa han:

J-ta jämt över hela huvudet, asså 6mm.
A-mehhh...ska du inte ha längdskillnaden uppe o nere då?
J-näääää.... blir så bra så...
A-mehhhh... de e ju ingen utmaning jeu!

Sååååååååååå Anna hon trixade lite granna...
Va tycks?



Han ser ju mindre road ut om vi säger som så =/

J-jo, de va ju fint.... *suck* kan du fortsätta nu?
A- *suck* vill du inte ha de så?

Jag ger det ett nytt försök.....



A- Tadaaaaaa..... Nu då?
J- Mmmmmmm superdupersnyggt (med en viss ironi i rösten)
A- Men shit va tradig du eeeeeeeee!!!
J- Har du lekt färdigt nu?
A-*suck* *suck* ahhhh.... har jag väl.....

Motvilligt tog jag upp trimmern o "kuttade" ner resten av håret....
Är era män osså så här tradiga!!!va, va, va!!!!!!

=)

Kommentarer
Postat av: Janna

Haha...som jag, brukar oxå spexa te det litta när jag rakar mannens hår=))

Visst va klänningen fin, du hittar den på Nelly under festklänningar=))

Kramar

2010-06-12 @ 14:57:54
URL: http://kopella.blogg.se/
Postat av: Erika

Min går till frisören och kommer hem med nazzifrilla varje gång... suck!

2010-06-12 @ 16:00:30
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Kim Novak

Ha Ha.. =) jag bara ler! Ni har alltid något bus för er! ;) Kramar

2010-06-12 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0