Playan....



Varit på playan en sväng......
Inte helt fel får jag ju säga....

Kommentarer
Postat av: Ingvar Blomdell

Jo där skulle man varit istället!!

Bosse hälsar tbx,han kommer hem på fredag. Sen återstå rehab 2ggr. veckan på Äholms sjukhus. Facebook har jag varit med länge i, dock inte så aktivt förrän Thomas undrade om jag var med, nu är snart hela min bekantskapkrets med!Har även MSN, Yahoo Mess och webbkamera och mick om du vill prata någon gång!

Ha dè gôtt i värmen Ingvar

2010-07-01 @ 10:36:03
Postat av: Anna

Va skönt att höra att han e uppe o hoppar igen... Säg till han att jag kommer till Sverige o sparkar han i rumpan om han inte sköter sig =)

Men det var jättekul att du kikade in på bloggen o facebook e super om man vill hålla kontakten. Har msn o skype, så ska se till o lägga till dig på msn så kan vi ju tjöta lite där vet ja=)

Massa med kramar till er alla....

2010-07-01 @ 11:20:03
URL: http://antches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0