På bättringsvägen....

Kan bara beskriva gårdagen men 3 ord..... BAKIS & SKAKIS....
Shit va dåligt jag mådde, vilket ni ioförsig märkte för jag orkade inte ens blogga....
Jag har ju blivit varnad innan för att en "riktig" sangria skämtar man inte om och man blir dö packad...
Jag har ju då bara köpt och beställt in sånna där fusk blandningar på tapp så jag har inte direkt kännt av de...
Men i Lördags så gick vi ner till restaurangen i dalen o AnnaPanna beställer in en sangria LITER....
Jag tittar på när Alberto blandar den o det är den ena spritsorten efter den andra o lite vin på det o sist men inte minst så häller han i blannevannet=)
Hör o häpna, till min liters sangria häller han i ca 7cl sprite....!!!!!! så jag drack asså 93 cl sprit/vin o resten sprite!!!!

Att jag inte förutspådde att jag skulle bli full är bara ren idioti....

O på allt detta så var det Karaoke så vi  (jag, Steph, Leeana & Tony) skrek oss hesa=)
Jonas satt o tittade på o garvade satan.....




Fin fina Leeana =)



The love cuple <3



Trevligt som bara den men lilla jag ska akta mig för SANGRIAN hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0