Mmmmmmm...

Sååååååååå sliten men kul har det varit.... Gick ju över till Leeana vid 1 tiden o stannade till ca 5. Gick hem med mat till mannen o powernappa lite=)
Sedan gick jag över till henne igen vid 20 o då var hela huset fullt med spanska människor så man kan nästan säga att jag varit på spansk kurs ikväll=)
Väldigt nyttigt iaf för mig att få lyssna på språket man håller på att lära sig. Jag är inte den lättaste på att lära mig språk så detta var en supermöjlighet....

Så än en gång, tusen tack Leeana för en underbar dag och gödningen av min man=)


Kommentarer
Postat av: Kim Novak

Ser jätte gott ut Anna! Jag kommer direkt =P

2010-06-06 @ 23:25:28
Postat av: malin

Hoppas ni hade en underbar dag och kväll gumman! puss på dig

2010-06-07 @ 10:32:30
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0