Me+baby=BÄST

Mätt som en gris faktiskt.... Måste ge både mig o Jonas en klapp på axel...
Sedan vi blev tillsammans (2 år) så har vi kanske lagat mat ehhhhhh ca 10 ggr... När vi bodde i Helsingborg så åt vi typ alltid ute....
Vi båda försökte vara duktiga o köpte hem råvaror mm men de slutade alltid med att vi fick kasta hälften för vi underhöll inte matlagningen...
Men nu jeflar......... På 2 månader så har vi ätit ute hmmmmm ja vi säger 10 ggr o på ca 60 dagar så e de fan impressive don´t you think =)
Weeeiiii för oss.......
Ett rättså ointressant inlägg, jag vet men jag hade inget bättre för mig hahaha.....




Märks det att jag har nada att göra el?????

Kommentarer
Postat av: Kim Novak

=) haha du/ni är ju för roliga! Men det är ju en njutning av att äta ute.. lite dyrt i längden,

men det är ni ju värda! Keep up the good work! =)

2010-06-03 @ 21:35:12
Postat av: Pia

De e klart ni är duktiga i köket, de har ju vi fått smaka på. Ska bli spännande att få smaka lite spanska delikatesser när vi kommer.

2010-06-03 @ 22:15:34
Postat av: Erika

Ni e så duktiga så!! Lagade de ju världens goaste festmåltider när ja va där... med jättegoda HELT egna lagade såser... från scrach! ;) Du... du vet den bilden på dig som jag skrattade åt så jag grät, kan du inte skicka över den till mig? Måste bara ha den!

2010-06-03 @ 22:30:15
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: malin

vad duktiga ni är!! kul att laga mat tillsammans :)

2010-06-04 @ 11:20:47
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0