Lite smärta va de ja...... ehhhh aj....

Btw.... stukade min fot delux igårkväll när vi var ute med vovvarna......
AAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ som satan kan jag bara säga.....

Kunde knappt stödja på den dom första 50 meterna men efter den sträckan så kunde jag äntligen gå på den....
Hemåt o baby lade på en isklump <3

O idag så kan jag hoppa o studsa som vanligt hahahaha.... nej, inte riktigt men de känns mycket bättre....

De var en sån där slowmotion upplevelse ni vet där allting bara går såååååååååååååå saaaaaaaakta.....

Jaja...... på de igen vet ja =)



Bara så ni vet så gör man såhär..... =)

Kommentarer
Postat av: Pia

Massera gärna foten med Aloe Heat Lotion, tror att det kan vara bra :)

2010-06-16 @ 18:03:28
Postat av: malin

Krya på dig med fossingen :( och vad kul att ni ska få besök :) hälsa mannen puss på dig :)

2010-06-17 @ 13:17:51
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0