Klapp, klapp......

Varit duktig o städat hela huset minsann=)
Med en vovve som fäller som om det snöar så behövs de=)
Får erkänna att vi varit lite lata ang att borsta honom men nu blev han ju badad igår så nu e de nya tag. Minst 3ggr i veckan har jag bestämt mig för att borsta honom för att komma ifrån detta hårhav vi för tillfället har hemma....
Sen samtidigt så irriterar det hans hud när man borstar honom o vi tror att det beror på att det är så varmt så hans hudfett inte hinner tillgodoge sig... Kanske ska ta o bada han i olivolja ist hahaha....

Nån som har något förslag på hur vi kan återställa hans "fett" i huden pga av värmen?



Kommentarer
Postat av: Erika

Ge han en flottig pizza, de blir jag fet av iaf! :)

2010-06-05 @ 16:39:20
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahahahahaha..... Funny you ;)

2010-06-05 @ 16:42:15
Postat av: Kim Novak

Olivolja och ett ägg i maten lite då och då kanske??

2010-06-05 @ 17:28:32
Postat av: Pia

Jag håller med Kim, rått ägg är bra för hud o päls.

2010-06-07 @ 08:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0