Kärlek....

Jonas har varit lite lissen över att Zebb har tytt sig lite mer till mig än till honom... Jag själv har inte tyckt det varit nåt överdrivet men det stämmer nog.... Mammas pojke jueeee....
Tror nog det är för att Jonas varit mer hård mot honom medans jag stått för busandet o mysandet hehe...
Men nu........ har Jonas hittat sin "flicka".... Bella är såååå, sååååå kär i honom.... Hon tycker om mig oxå men så fort Jonas sätter sig i soffan hoppar hon direkt över till honom=) jag duger sålänge lixom hahaha....
Så Jonas sa igår:
Jag tänkte att med tanke på att Zebb är mammas pojke så kan vi ju säga att Bella är husses flicka=)
Så söt....

Love you baby.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0