Flyga till Sweden????

Fick ett samtal härom dagen som faktiskt gjorde mig både glad o lite ledsen....
Det var min förra detta chef som undrade om jag hade nåt speciellt för mig under Helsingborgsfestivalen...
Han hade kort med folk o var beredd på att flyga mig till Sverige på onsdagen... Jag skulle jobba tors, fred o lördag o sen chilla mån, tisd o sen åka hem till España igen....
Då får jag nog ge mig en klapp på axeln och hålla huvudet högt för helt fel kan jag nog inte ha betett mig=)
Meeeeeeeeeeeen det blev tyvärr ett nej... Tyvärr o tyvärr... kommer ju istället få ner min älskade mamma o bror under den perioden=) LÄNGTAR....

Men det var synd för jag hade velat komma till Sweden o hälsa på alla men det går flera flyg=)


Kommentarer
Postat av: Erika

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag som höll andan där för ett ögonblick och bara hoppades!!!!:( buuuhhuuuu... jisses, flyga hem dig! de va inte illa! de kan du använda i din cv :)

2010-06-10 @ 14:12:20
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0