Energi tack....

Aaahhhhhh.... Har lovat att göra en räkpaj idag men jag orkar inte börja ta tag i det....
Så seg så det finns inte.... Ingen sol uppe hos idag heller utan den finns nere vid stranden... Ioförsig ganska skönt emellanåt att det är molnigt för det är ju inte precis semester vi är på... Klart man nån gång då o då kan sola lite men det är ofta så varmt att man klarar max 1 timme vid stranden nu under sommaren sen börjar huden bubbla =/ not nice....

Jag som normalt bränner mig som en kräfta o sedan fjällar av det har faktiskt varit duktig sedan vi kom ner... Kännt mig lite varm på axlar men varit duktig o smörjt in mig så jag har inte fjällat nåt=)

Men o andra sidan har jag inte anlag för nån mörkare hy så jag är väl som vi svenskar säger lätt sommarbrun o that´s it... Medans mannen min han behöver bara titta genom fönstret i 1 min o sen e han brun som en negerboll.... =)

Orättvist eller hur!!!


Kommentarer
Postat av: Janna

Ååååå, vad jag blev sugen på negerbollar nu då!!! Ahhh..Anna!!

2010-06-11 @ 12:15:29
URL: http://kopella.blogg.se/
Postat av: Janna

=))))

2010-06-11 @ 12:15:45
URL: http://kopella.blogg.se/
Postat av: Anna

Sry tjejen =/ hahaha....

2010-06-11 @ 13:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0