Burned......

Det började som en helt vanlig dag.........
O slutade med en sönderbränd AnnaPanna..........

Baby var snäll o lät mig sova ut idag=) så jag studsade upp 11.30.... Satte mig o chillade lite med datorn o rätt va de är så säger Jonas till mig att vi ska åka iväg om en halvtimme med Colin & Carlos (CC) hahaha....
Panik får lilla jag o hoppar in i duschen....

Vi sätter oss i bilen o rullar "uppåt" till La Escalona till ett super mysigt spahotell... Jonas har varit där 1 gång innan med dom men det var en premiär tur för mig....
Snacka om harmonisk atmosfär..... Allt man hörde var vattenfall o fåglar....
Skulle lätt kunna flytta in där igår hahaha.....

Vi sitter på uteserveringen i ca 2 timmar och beger oss sedan hemåt....
Vi kommer hem o slänger vovvarna i badet o jag känner att det börjar svida lite grann på armarna men bryr mig inte så mycket....
När vovvarna är tvättade så sätter vi oss där ute o dricker lite kaffe o det börjar svida igen...
Jag går in o kollar mig i spegeln... OMG säger jag bara....
Har trots allt varit här nere i 2 månader nu o trodde jag nått min "bruna" gräns men, NEJ!!!!!!

Jag tror lilla jag kommer att ha problem med att sova inatt =/

Känner mig som en stekt röd tomat...

Har inte orkat ladda batteriet i kameran men bilder kommer inom kort =)




Kommentarer
Postat av: Janna

I know what u mean darling! är oxå rööd om trynet haha!! har ni också typ 40 grader? Headern är jättefin f.ö

Kraam

2010-06-19 @ 22:10:03
URL: http://kopella.blogg.se/
Postat av: Erika

Ajdå stackare!! Aloe vera aloe vera! :) puss saknar dig!

2010-06-19 @ 23:27:16
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0