Lurendrejare.....

Nu har vi kommit hem från veterinären igen... Plitorna har blivit jätte fina o är nästan helt borta men för säkerhets skull så ska vi dit nästa vecka igen för att kolla att det verkligen e borta...

Sen så fick vi höra att här nere finns det en hjärtmask som är dödlig så Zebben fick en spruta emot det idag oxå...

Blir lite smått irriterad när dom försöker "luras" med oss "invandrare"...

Sist jag var där så fick jag 6 st antibiotika piller och en salva att smörja Zebb med och det gick på 500 kronor.... Tänkte inte så mycket på det för när det kommer till min bebis så spelar inte pengar nån roll men WTF.... Lite kryddat ändå o pricken över i:et var att jag inte fick nåt kvitto så jag kunde inte kolla vad jag betalat för!!! Suck...

Men iaf, vi åkte ner idag o självklart var hon inte där utan fick ha telefonkontakt med henne o då sa hon att pillerna var jättedyra plus att vi har en stor hund. Fine, tänkte jag men jag ska ta med det första kvittot jag fick för där står det priset på de första pillerna jag fick o de var inte så saftigt som hon sa....
Tycker inte om när dom ska försöka lura folk som inte bott här sålänge... Men det slutar ju bara med att dom förlorar oss som kunder o vi hittar ett annat ställe =)
Så de så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0