Inte mööööööööööö......

Inte mö (mycket på skånska)  till bloggning idag ente!!!!
Så blir det ibland.... Varit på den mysigast promenaden idag men Baby, Carlos o vovvarna.....

Men jäklar va varmt det var..... När vi gick tbx så sprang vovvarna zickzack över stigen för att hitta den ena skuggbiten efter den andra.... hahahaha... så gulliga dom var....
O sen ville inte Zebben komma in i bilen för då hade han hittat den perfekta spotten under ett träd o grävt ner sig =) Min lilla sötnöt....

Ska se om jag orkar lägga in nåt mer idag men ska jag vara ärlig så ligger jag hellre o myser med mina vovvar.....
Baby har åkt ner på karaoke med Carlos så vi har hela huset för oss själva =)
Nä... nu mena jag inte så... Älskar han över allt annat men man behöver ju inte umgås 24/7 utan det är bra med lite tid ibland aswell.....

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0