Bättre sent än aldrig.....

Våra bebisar fick träffa jultomten i år med =)
El rättare sagt, det var första gången för Bella men andra för Zebben... O glada blev dom...

Tom jag och Jonas fick paket så det måste ju betyda att vi varit snälla =)

Superglada vovvar =)
(nåt gick fel med att ladda upp vissa bilder men palla!!!)



Zebben försöker få upp paketet....



Medans Bella den late f*n fick hjälp med att öppna sitt... Ser ni så nöjd hon e då hahaha...



O jajamensan... Julbord blev det här med... Skinka, hemmagjorda köttbullar
o en massa sill förstås =) Julskinkan blev smugglad från Sverige på 3,5 kg hahaha...
Svärmor är bäst!!!



O man måste ju jula till det lite så detta söta diadem köpte jag för att ha
på mig på jobb =) måste ju bjuda lite på sig... Försökte köpa ett liknande
fast med rudolf med röda mulen till Jonas men icke!!! Tråkmåns ;)



Med detta inlägg önskar jag alla en God Jul såhär lite i efterskott <3

Du finna i våra hjärtan och tankar mormor <3 bamsekramar till dig från oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0