Tja, tja bloggen!!!! *asg*

Hola!!!
Tiden rinner iväg när man har roligt =)
Asså seriöst.... Tiden verkligen bara flyger iväg... Man har verkligen kommit in i vardagslivet här nere... Jobbar 5 dagar... Första lediga dagen sitter man bara o slappar.... o andra dagen då sätter man igång o städar o gör fint o sen är det dax för jobb igen.... But I like it =)

Jag o baby kom hem i fredagskväll och då lät varmvatten beredaren på övervåningen en jävla massa o pumpa ut en massa vatten var 10e minut... Tänkte inte mer på det mer än att vi skulle felanmäla det till ägaren dan efter...
Klockan ett på natten väcker Jonas mig och då har typ ventilen släppt totalt där uppe och det bara forsar ut vatten på gatan... McGyver aka Jonas lyckas ta sig ut iallafall och stänga av den till slut...

Men där slutar det inte för då börjar vår beredare kraxa som sören här nere så Jonas kom nog till sängs kl 5 för han var rädd att den skulle explodera el nåt...

Morgonen efter iaf så kommer det en snubbe som ska fixa problemet till oss och självklart så förstår el pratar han inte ett skvatt engelska så vi försöker förklara bäst vi kan och får ringa en som får översätta åt oss via telefon =)

Och nu då!!! Jo det ska jag berätta för er.....
Nu har vi varmvatten i kranarna..... i ca 2 minuter!!!!!!Arhhhhhh........ Tosig....

Men detta ger mig bara mer jävla anamma om att jag ska plugga spanska nu... Hatar att vara beroende av andra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0