Blixtrar o dunder.....

.... magiska under....
Förra veckan så gick dom ut med varningen "tropisk" storm... O ja jävlar vad det regnade o blåste...
Klockan 11 på morgonen så ställde jag mig o tittade ut på bakgården o då var det precis som om vi var mitt i en tromb... Stolar o blommor lyftes från marken o allt var bara kaos rent ut sagt...

Jag ringde tom in till jobb o frågade om vi hade öppet o jepp... Klart vi hade det så det var bara o sätta i bilen o hoppas på att inte bli träffad av något flygande objekt =/

Men allt gick bra iaf o klart vi sålde öl, sprit och spel som bara den för det var ju bara för alla turister och stanna inomhus....

Kollade dock på nyheterna när jag väl var på jobb o då visade dom lastbilar som låg upponer och tak som flygit av från skolor så liiiite storm var det nog =)
Fick tyvärr ingen bild på detta men på natten så hade vi värsta åsk ovädret och fick till en liten bild på detta.... Fick tyvärr inte på dom gigantiska blixtrarna men iallafall på hur mycket dom lyste upp...





Detta var asså kl 2 på natten så inte mycket sömn där inte =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0