Varmt om rumpan..........

Tittade precis på termometern och den visar 31 grader inne, I skuggan visar den 39 och i solen visar den 49 grader..... och på detta så har vi dom berömda afrika vindarna så det är allt annat än behagligt kan jag ju säga.... Jag tror inte jag skulle klara av att jobba en sådan här dag ever asså....

Men, det sägs att redan imorron så ska det börja bli svalare så det är bara till att hoppas =)

Känner inte direkt för att äta heller när det är så varmt så jag ska försöka mig på en kall potatissallad med stekt kassler... Håller på att koka potatisen nu så wish me luck =)
Dom som känner mig vet att jag typ aldrig brukade laga mat hemma i sverige men här nere så jivlar i det...
Har tappat en del kilon osså och tror på att det kan bero på att man äter hemmalagat, man vet vad man har haft i, dvs inte för mycket grädde etc....
Tror man blir rättså bortskämd i Sverige el rättaresagt i vilken stad man än bor i så finns där ju alltid 50 pizza ställen, gatukök mm som gör det så lätt att tänka; Jag pallar inte göra mat idag... men imoron ska jag.... el inte... hahahaha....

Tänker nog lite för mycket när man bara sitter inne =) men kan inte göra så mycket pga av hettan så det är bara att gilla läget =)

Kommentarer
Postat av: erika

tycker du e superduktig med dina såser och expriment med maten:) en eloge ska du ha min vän! en stooor! ;)

2010-08-12 @ 17:30:10
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0