Kameraråd.... =/

Klantröv som jag é......

För ca 3 veckor sedan så åkte jag o baby till stranden för att svalka oss... Hade med oss snorklarkitt men med tanke på att det bara var vi så fick Jonas guppa rundor själv o jag höll mig till strandkanten för att hålla ett öga på vår väska. Inte så kul om det skulle bli stulen med bilnycklar o allt =)

Jonas tog iaf med sig kameran ut i vattnet o fotade hej vilt.... När han väl kommer in igen så ger han mig kameran o jag ska kolla lite på bilder han tagit.... Fungerar ej =(
Jag tänkte att det är säkert bara batteriet som tagit slut med tanke på att han typ tagit 200 bilder hahaha....

Kommer hem o laddar batteriet osså fungerar den igen, hurra!!!!!

För 1 vecka sedan så åkte vi till stranden igen med min familj o tar självklart med kameran....
Jag mitt jäkla pucko tar typ 10 meningslösa foton under ytan o vad händer. Jo den slutar att fungera igen!!! Arrrrrhhhhhhh!!!!! Tosig....

Åker hem o laddar batteriet på nytt o sätter i det o kameran e helt död... Nja, kanske inte helt för den öppnar linsskyddet men that´s it lixom.....
Lissen i ögat pluggar jag in den i datorn för att överföra bilderna o förbereder mig på att kameran gått i graven o då plötsligt händer det.....
Displayen blinkar till!!!! Ohhhhhhhhhh......

Osså försvinner den igen =(

Men lilla Anna hon drämmer kameran i bordet i sin frustration (stavning?) o TADAAAAAAAAAAA
IT WORK!!!!!!

Så nu har vi en undervattenskamera som man inte får använda under vattnet....

Bra va =)

(bör kanske nämna att klanten jag har tappat kameran x antal ggr så mitt tips till er kära läsare.....
TAPPA ALDRIG KAMERAN! hahaha)


(inte en sådan vi har men jag tog bara första, bästa bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0