Skräckens kväll!!!

Jag skojar inte när jag säger att det var värsta skräckscenariet här hemma igår kväll.....

Jag och baby sitter i soffan o pillar med ena datorn....
Ja, då bestämmer sig den största kackerlackjäkeln för att ta en promenad över tangentbordet sådär bara på kvällen... Modig som jag är så börjar jag skrika och hoppar upp i soffan......
-SER DU!!!! VA, VA, VA!!!!!! SER DUUUUUUUUUUUUUUUUU??????????

Jonas tittar på mig som om jag vore dum i huvudet.... O bara skakar på huvudet...

Operation "gasa ihjäl den jäveln" börjar och baby träffar honom på bordet, under bordet, på bordsbenet och slutligen så ligger han och sprattlar under soffan och sedan somnar den äcklige in...  Jonas tar en kartongbit och modig som han är så tar han upp honom/henne/den/det och kastar ut saken....
Tviiiiiiiiiii asså....

Jag brukar inte vara så "girly" och skrika o gapa bara för att jag ser en spindel el kackerlacka men på senare dar så har jag fan blivit en kärring.....

Tur man har en superman till fästman va =)


Kommentarer
Postat av: Pia

Det e inte bara kärringar som är rädd för sindlar o kackerlackor :)

2010-08-20 @ 09:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0