Pust.....

Städa, städa o lite mer städa =)
Liiiite jobbigt när det är såhär varmt men det är bara o bita ihop....
Colin har varit söt o åkt med mig ner till socialkontoret för att skaffa ett social security number som tydligen är ett måste för att få ett jobb här nere... Så nu har jag det iaf så nu får vi bara hålla tummarna för att vintersol behöver personal lite tidigare än väntat =)

Fortfarande en stor saknad av mamsen, suck....
Får nog se till att hon får sparken från sitt jobb så hon kan flytta ner här och njuta av livet =)
Låter som en bra plan tycker jag.....

Nä.... tänkte städa lite om jag inte sagt det ;)



Hahahaha.... min sötnöt till fästman =) LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Erika

ååå idag har ja saknat dig så otroligt mycket! och de blev inte bättre när jag såg de tre stora sangria flaskorna som står i grovköket! :`(

2010-08-06 @ 02:04:59
URL: http://erikabitmebloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0