Mummi <3

Hmmm.... fortfarande stor saknad av mamsen... Jag vet, tjaaaaaaaat men det är min blogg o jag skriver vad känner för =)

Fick iaf en rejäl energiboost av henne så nu jivlar.....

Jobbet kommer snart igång o det ska bli så jäkla skönt....

Nu väntas det bara ett besked från en "tummen mitt i handen" person sen kommer allt o klaffa.....

Har sagt det innan o jag säger det igen, Sålänge jag bara får bo tillsammans med min Jonas o våra hjärtegullsvovvar så skiter jag i om det så är i en koja vi bor i.....
Så bring it on!!!!!!

Lite rörigt inlägg I know men det kommer lite mer info när allt är ordnat =)

Ville bara skriva av mig lite.......

See ya!!!


Kommentarer
Postat av: erika

jisses vad ditt hår har växt!

2010-08-08 @ 04:10:31
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0