Me.......

Det är lite crazy detta med fiesta här nere... Knappast som festivaler och dylikt hemma i Sverige....

Nej här nere så börjar man fira ordentligt kl 22 på kvällen o fortsätter in på småtimmarna dagen efter... Sååååå wish me luck =) Har mina nya skor på mig så vi får ju se hur länge jag orkar stå på dom innan jag veknar....
Det bästa är ju att bara kunna gå runt hörnet så är man hemma o kan byta skor =)

Intressepilar I know =/ men såhär ser lilla jag ut idag.......





Jag vet att jag har sagt att jag gått ner och det ser man defenitivt INTE på denna bilden... Jisses asså.... hahahaha....

Jaja, kommer fler bilder imorn vänner...

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: erika

du e så fiiin!!! finaste annapanna! jag hjärtar dig! Ska bli kul att se bilder från fiestan!!

2010-08-15 @ 17:18:06
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0