Loro Parque # 2

O ja visst ja....

Åkte upp med mamsen o brorsan till Loro Parque dagen innan dom åkte hem.....

Här har ni lite pics =)

Dock lite suddiga men det får ni ta...



O nej det är inte min bror som ligger o chillar utan tre gorillor =)


Måste ju faktiskt säga att min bror har en jäkla reaktionsförmåga till
att lyckas ta så många kort på bestarna i luften =)





Jag gjorde ju misstaget o visade dom späckhuggarna först så sjölejonen
och delfinerna var ju inte lika imponerande.....


Men det var en perfekt dag att åka upp till norr på för det var första dagen på 2 veckor som det var molnigt.... Ska man knalla rundor på sådana grejer så kan jag ju rekomendera att det gärna får vara molningt så man klarar av att gå där inne en hel dag =)

Kommentarer
Postat av: janna

Åååå, jag vill osså se delfiner och späckhuggare!! Vad mysigt=)

2010-08-10 @ 11:09:25
URL: http://kopella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0