....

Ja som sagt... Raderade gårdagen från mitt liv så hej hej...

Satt och funderade en del igår, sökte lite jobb.... funderade lite till...

Detta med flytten ner hit är bland det bästa som hänt mig faktiskt...
Har under hela min uppväxt sagt att jag velat åka hit o dit bla bla bla men innerst inne har jag hela tiden vetat att jag aldrig kommer att få tummarna loss att bege mig utomlands...

Men så träffade jag mitt hjärta, och han började prata om Teneriffa nästan direkt och för mig kändes det som om ja,ja.... ännu mer snack men en flytt kommer aldrig att ske...

Nu, 2 1/2 år senare så sitter jag och bloggar i vårt hus på Teneriffa =)
Tänk vad kärleken kan göra för en....

Kan ju säga att det ända som känns jobbigt är att vara ifrån sina vänner och FAMILJ....
De flesta vänner har jag på fejjan/skype men inte alla i min familj....

O nu kommer vi till det jobbiga...
När någon av dom närmaste blir sjuk/sjukare... då är det fan inte roligt att sitta 400 mil ifrån dom... Min mage vänder sig in o ut.. Vet att jag inte kan göra så mycket om jag så var på plats men det hade ändå kännts bättre på nåt sätt... Försökt avlastat om inget annat...

Men prioriteringen är nu att skicka hem Jonas en vända så jag får gott vänta...
Skickar en massa kärlek genom cyberspace



Kommentarer
Postat av: erika

Nej vad har hänt snäckan? Usch, nu fick ja en klump i magen :(

2010-08-23 @ 15:17:36
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0