Bad, bad, BAD!!!!!

Haaaaaaaaaaaaaaaaj!!!!

Lite segt idag ja =)
Men har bara mig själv att skylla så det så....

Vi hade iaf skit trevligt igår och dansade som galningar...

Jag hade ju mina höga skor på mig men jag kan ju säga att jag klarade futtiga 2 timmar sen gick jag hem och satte på mig mina bekväma sandaler ist =)
Får kanske skylla på att jag dansade oxå så det var därför dom åkte av så tidigt =)

Kommer ladda upp lite bilder senare men just nu så pallar jag seriöst inte... Såååååååå seg!!!

Grannen kom innan och frågade om vi hade batterier och ljus hemma...
Dom har tydligen gått ut med "orange" varning för Teneriffa ikväll....
O med det menas det tydligen att dom varnar för regn, åska och kraftig vind...
För när det väl regnar här nere så REGNAR DET....

Så det är lite förberedelser med att plocka undan blommor etc så dom inte helt förstörs även om solen o vindarna istortsett dödat dom redan =)

Ska bli mysigt som bara den... Har saknat lite regn faktiskt... Man är aldrig nöjd el hur =)

Jaja.... hörs snart igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0