Men jisses lixom......

Jaaaaaaaaa. men tjena mittbena lixom.....

Denna dagen bara ehhhhhh kan väl försvinna eller????!!!!

Den börjar med att jag åker till jobb imorse och i receptionen så möts jag av ett smile av Jennie osså kommer värsta garvet o samtidigt så säger hon..... Anna har inte ställt om klockan!!!!!

Mehhhhh va faaaaaaaan då!!!!! Jag o Jonas har diskuterat detta ganska mycket i veckan och jag visste så väl men icke!!!!! Där kom jag lullandes klockan sex på morgonen med ögonen i kors =/

Kan ju kanske säga tur i oturen att jag kom så tidigt för här kommer nästa incident..... tadadaaaaaaa....

Jennie säger till mig;
- Har du nycklarna med dig?
- Whaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!

Det var ju jag som stängde igår kväll så när dom inte hittade nycklarna vid kassan så tänkte dom att jag mest troligt hade tagit med mig dom hem för att jag ändå skulle öppna idag men nej det hade jag inte...
Förvirrad som jag kan vara "ibland" så blev jag nervös över att glömt lämna dom ändå kanske etc etc... Jag o Jenni börjar rota igenom soptunnor, kolla under borden ja... överallt men hittar dom inte...
Då får vakten följa med mig ner för att öppna upp med huvudnyckeln...
Men så lätt gick det inte, suck...
Utan efter många om o men så hittar vi 4a enskilda nycklar i nyckelskåpet (som innehåller ca 200 nycklar) som passar till de olika dörrarna...

Summan av kardemumman är att nycklarna finns inte att hitta nånstans...
Jag lämnade kassan o nycklarna bak i receptionen och skrev på att jag lämnat det...
Så imorgon så ska teknikchefen gå igenom videoupptagningen för att finna ut vad som har hänt för dom kan ju inte ha fått fötter, el?

Tror att den mänskliga faktorn är skyldig i detta men inga namn nämnda =)

Så denna dagen kan ju bara bli bättre el hahahahaaha......... Herregud säger jag bara....... =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0