Gift mig?

Hahahahaha..... Har försökt leta upp "artikeln" på HD´s hemsida men finner den icke....
Men kan ju säga att, nej... Jag o Jonas har inte gift oss =)

Började med att mamma sa att där stod en insändare i HD, "Grattis till Anna & Jonas, bröllop på Teneriffa idag"

Hennes första fråga blev; Mehhhh.... det stämmer väl inte.... Du har ju inte tid med sånt nu el?
Hahahahaha.....

O sen så fick jag ett mail på fejjan av Sara där det stod att hon läst samma sak...
Hon var så söt så o gratulerade för hon tänkte precis som alla andra att där finns väl inte alltför många Anna & Jonas på Teneriffa =)

Jag tackar så hemskt mycket för tanken o jag önskar jag kunde svarat ja på den fråga men icke...

Vet även flera personer som rent ut sagt blivit förbannade om jag inte sagt till innan =)

Fortsättning följer..... =)


Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas verkligen vi får veta i tid så att vi alla hinner komma, självklart ser vi fram mot det.



Svärmor

2010-10-29 @ 21:06:28
Postat av: emsan

ja usch vad arg jag blivit hahahahah ;)

pusss

2010-10-30 @ 02:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0