Please hold.....

Liiiiiiiiiiiiiite försening men bättre sent än aldrig right =)

Skulle ju ha flyttat in i huset vid detta laget men det blir på måndag istället...
Dom ska ju tydligen total sanera huset o man vill ju knappast flytta in i dessa gaser =)

O nej, huset är inte en sanitär olägenhet men där är ingen som bott i huset på ett tag så ägaren ville fixa igjordning huset så fint som möjligt till oss =) Me like hahaha....

Träffade faktiskt ägaren för första gången idag... Innan så har han bara skickat "agenten"..

Han kom ut ur bilen o det var det suraste anskiktet jag sett på väldigt länge o jag bara tänkte oshit... Nu ska han börja bitcha om det ena o det andra...
Men när vi väl kom in i huset o började prata så började det komma fram ett smile el två =)
Han är spanjor o kan inte ett smack engelska likaså hans "agent" så dessa dagar med förhandlingar och allt så har vi fått ha med oss antingen Colin el Carlos som har fått vara våra tolkar =)

All min kärlek till dom... Vad hade vi gjort utan dom <3

Så nästa vecka så ska jag fota lite när vi kommit igjordning så får ni se vårt nya casa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0