Motigt....

Letandet fortsätter....

Shit asså vad jobbigt detta är.... Tur man har baby att luta sig emot när det är såhär tufft...

Som sagt.... Finns en hel del lägenheter som man skulle kunna flytta in i men på kort sikt och jag är inte intresserad av på kort sikt....
Jag vill flytta in nånstans där man kan packa upp allting, känna sig som hemma och slippa denna jävla inre oro man har nu....

Fan asså.....

Vi letar rundor som några idioter och när vi väl hittade vårt drömställe, nej då skulle det säljas helt plötsligt... ( sades det men man har ju sina funderingar, --- ! )

Usch nej... vill bara hitta ett fint hem till oss med massa land som vovvarna kan springa rundor på =(

O där har ni oxå min förklaring till varför det bloggas dåligt nu.... Detta suger rent ut sagt.... Ledsen jag blir....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0